VRIJKAARTEN EMIGRATIEBEURS – wonen, werken en ondernemen in het buitenland

Wellicht zijn jouw plannen om tijdelijk of permanent in het buitenland te gaan wonen en te werken al in een vergevorderd stadium. Misschien bent je nog niet zo ver en staan er nog veel vragen bij je open om de stap weloverwogen te kunnen maken. In welk stadium je ook bent, een bezoek aan onze stand op de Emigratiebeurs 2020 is meer dan de moeite waard. De Stichting GOED staat dit jaar voor het eerst op de beurs om bekendheid te geven aan onze doelstellingen en tevens het netwerk van contacten van GOED te onderhouden en uit te breiden. Wilt je o.a. weten waar je tegenaan kan lopen als je in het buitenland gaat wonen? Maak dan kennis met ons op de beurs en kom gezellig langs.

Graag nodigen wij jullie uit voor een bezoek aan de 24e internationale Emigratiebeurs die op 8 & 9 februari 2020 plaats vindt in het Expo Houten Exhibition Centre in Houten.

Deze beurs is het enige internationale evenement voor wie voor korte of langere tijd naar het buitenland wil vertrekken – nu of in de toekomst – om welke reden dan ook. De Emigratiebeurs is van alle markten thuis en biedt bovendien verschillende presentaties met interessante vraagstukken, onderwerpen en trends in diverse branches. Met een bezoek aan de Emigratiebeurs kom je in korte tijd alles te weten over wonen, werken, studeren en ondernemen over de grens.

Stichting Goed biedt je graag twee gratis entreekaarten aan ter waarde van € 17,50 per stuk. Hoe kun je hier gebruik van maken?

Meld je aan voor de nieuwsbrief* van Stichting GOED en ontvang een code voor de vrijkaarten. Ben je al aangemeld voor de nieuwsbrief, vul dan alsnog jouw e-mail adres in, om in aanmerking te komen voor de vrijkaarten.

AANMELDEN VRIJKAARTEN EMIGRATIEBEURS 2020

Wees er snel bij Op = Op!

Wilt je meer weten over de Emigratiebeurs 2020? Op www.emigratiebeurs.nl kun je de nodige informatie over o.a. deelnemers, presentaties, organisatie e.d. terugvinden.

* Mocht je de nieuwsbrief niet meer willen ontvangen, dan kun je je met één simpele klik afmelden.