Survivalgids voor emigranten

We hebben jouw bestelling ontvangen en hieronder staat de link naar het gratis e-boekje. Updates zullen via onze nieuwsbrief bekend gemaakt worden. Dit e-boek is in de eerste plaats voor de emigrant in spé samengesteld, maar is ook informatief voor diegenen die al in het buitenland wonen.

Flipbook en PDF

Het e-boek wordt als Flipbook aangeboden, je kunt op deze manier al bladerend via de webbrowser door het boekje lopen. Onderaan het Flipbook vind je een menu, hier staat o.a. de optie tussen om in PDF formaat te downloaden.
Mocht je problemen hebben met openen van de link of downloaden van de PDF, laat het ons weten.

Wij wensen je veel succes met de emigratieplannen!

Disclaimer
Hoewel wij ernaar streven om correcte informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de inhoud van dit e-boek juist, volledig en up-to-date is. De lezer is verantwoordelijk voor keuzes die hij/zij maakt op grond van de informatie in het e-boek en ook voor het gebruik van die informatie.

De lezer kan aan de informatie in het e-boek geen rechten ontlenen. Het e-boek dient ter algemene informatievoorziening en kan, zonder voorafgaande toestemming of aankondiging, gewijzigd worden. Link verwijzingen naar websites zijn enkel opgenomen als extra informatie voor de lezers van dit e-boek. Stichting GOED is niet verantwoordelijk voor de inhoud of beschikbaarheid van deze websites of bronnen.

Het e-boek mag verspreid worden, zonder aanpassing van de inhoud en met bronvermelding, via deze link.