DRAAG JE STEENTJE BIJ

Word donateur van Stichting GOED

Stichting GOED heeft je nodig om de positie van Nederlanders in het buitenland wereldwijd te verbeteren.

Er is bewust gekozen voor een non-profit Stichting die haar inkomsten uit ‘bijdragen’ moet halen. De vormen van inkomsten die wij nastreven zijn: een eventuele subsidie van de overheid, sponsorbijdragen, schenkingen, projectbijdragen en op termijn inkomsten uit onderzoek. Donateurs nemen een speciale plek hierbij in. Allereerst donateurs die maandelijks, per kwartaal of jaarlijks een bescheiden bedrag doneren, zodat er sprake kan zijn van een vaste inkomstenbron en daarnaast eenmalige donaties.

Wat en hoe je ons ook wilt steunen: elke bijdrage is meer dan welkom en natuurlijk zullen we daar periodiek op gepaste wijze respect voor tonen door je persoonlijk op de hoogte te houden van onze vorderingen. Tevens zal je als donateur in aanmerking komen voor diverse kortingen.

Online doneren

Maak een keuze voor een periodieke donatie (per maand/kwartaal/jaar) of een eenmalige donatie. De standaard instelling staat op maandelijks. De donatie verloopt via een beveiligde SSL verbinding van Mollie B.V. Hartelijk Dank!

Name*

Company name

Email address*

Message

Amount *

Bankoverschrijving

Directe overschrijving aan Stichting Grenzeloos Onder Een Dak

IBAN NL09 INGB 0009 1885 71

BIC (Swift) INGBNL2A

Schenk ons een virtueel kopje koffie per maand (€2,50) zodat we onze werkzaamheden kunnen blijven voortzetten. Uiteraard mag je er ook een grote punt appeltaart met slagroom bijdoen.