Kennisbank Pensioen

Feedback en Vragen

Wij ontvangen je feedback graag via het formulier hieronder. Mochten er problemen zijn met pensioen- en/of AOW-gerelateerde zaken en blijken dit structurele problemen te zijn, dan kunnen wij hier onderzoek naar verrichten. Stichting GOED registreert de feedback die via het formulier binnenkomt, zodat wij deze onder de aandacht kunnen brengen bij de SVB en/of pensioenfonds(en). Ook kunnen we de inhoud van artikelen updaten en verbeteren.

We kunnen helaas geen reactie of antwoord geven op alle persoonlijke problemen. Heb je echter alle informatie doorgelezen en heb je advies gezocht bij de overheid (SVB/Belasting) en/of bij je Pensioenfonds en heb je nog steeds vragen? Stel je vraag dan, via het formulier, wij zullen jouw vraag beantwoorden of je doorverwijzen naar een adviseur.

Feedback contact formulier

Situatie