Vrijwilligers zijn voor de Stichting van onschatbare waarde. Graag willen wij je zo nu en dan kennis laten maken met één van onze vrijwilligers. Wie zijn zij, waar wonen ze en hoe helpen zij de Stichting Goed. Deze keer vertelt Maarten iets over zichzelf, Maarten vertegenwoordigt Stichting Goed in Zuid-Afrika.

Vanuit Zuid Afrika een eerste kennismaking met de vrijwilliger voor dit gigantische maar oh zo mooie land; Maarten van der Ven.

Inmiddels woon ik met mijn vrouw Carla bijna 20 jaar in ZA en hebben hier altijd een guesthouse gerund, met ongelooflijk veel plezier, hobbels, mooie avonturen, problemen etc.
Naast het ontvangen van gasten, eitjes bakken, ontwikkelen van marketingstrategien, personeel aansturen, was ik ook actief als vrijwilliger in een Zuid-Afrikaanse Stichting.

Wij hebben twee zonen en 3 kleinkinderen, woonachtig in Nederland en Hong Kong. Vlak voor de Covid startte hebben we het guesthouse kunnen verkopen en leven nu in
Noordhoek, ten Zuiden van Cape Town aan de Atlantische Oceaan. Genietend van heerlijke zomers, milde winters, prachtige natuur.

Aangezien de contacten met de overheid steeds ingewikkelder worden en er op het internet soms slecht of niet correcte informatie wordt gegeven over hoe zaken te regelen met de overheid heb ik me aangesloten bij de Stichting GOED om te proberen voor iedereen een vraagbaken te zijn waar de correcte informatie te vinden is. Stichting GOED vult dat perfect in, vandaar de energie erin te steken samen met al onze andere vrijwilligers uit allerlei windhoeken. Vele handen maken licht werk.

Maarten

Lijkt het je ook leuk om Stichting GOED te ondersteunen?

Klik hier voor meer informatie over vrijwilliger worden bij Stichting GOED.