Vrijwilligers van Stichting GOED stellen zich voor

Vrijwilligers zijn onmisbaar voor Stichting Grenzeloos Onder Een Dak. Zonder de inzet van vrijwilligers zou de Stichting niet optimaal kunnen functioneren. Onze vrijwilligers wonen en/of werken zelf in het buitenland en maken graag wat tijd vrij om een steentje bij te dragen aan het algemeen belang van alle Nederlanders die in het buitenland wonen.

Nienke Groenendijk

Web-redacteur voor Stichting GOED

Nienke Groenendijk-Feenstra studeerde Franse taal- en letterkunde omdat ze Frans een mooie taal vond. Enkele jaren na het behalen van het doctoraalexamen Frans (1980) voltooide zij een vertaalopleiding Engels. Sinds 1994 werkt zij als freelance (beëdigd) vertaler Frans en Engels. Daarnaast is zij actief als ondertitelaar en copywriter. Verder biedt Nienke begeleiding op redactioneel gebied, voor online en gedrukte media. Zelf zegt ze: ‘Als het maar met taal te maken heeft en ik een boodschap helder kan overbrengen’.

Website: www.groenendijk.info

Adrianna M. Skouras-Trommel

Ondersteuning administratie

Adrianna M. Skouras-Trommel – Woont in Zweden en ondersteunt de Stichting met administratie, archivering, mailings, bestanden bijhouden en alles waar ze verder mee kan helpen.

Ditte Kasmi-Kramers

Project onderzoeker voor Stichting GOED

Ik ben Ditte Kasmi-Kramers, woon nu iets meer dan 12 jaar in Spanje, Los Montesinos tezamen met mijn man en onze zoon. Heb sociologie gestudeerd aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. En mijn laatste werkgever was AVR Rijnmond waar ik tezamen met Royal Haskoning een project heb opgezet.

Ronald Eveleens

Algemeen ondersteunend

Ronald W.A. Eveleens (1958) – Opgegroeid in Aalsmeer-NH, op zijn 19de vertrokken naar de VS waar hij bijna 10 jaar gewoond, gewerkt,  gestudeerd en een eigen bedrijf heeft opgezet. Eén in samenwerking met Californië en één alleen in New Jersey als dochteronderneming op gebied van land en tuinbouw. Daarna, werkzaam voor de EU in Japan en later een eigen Japanse vertegenwoordiging gehad in nauwe samenwerking met de EU en Nederlandse landbouw attaché in Tokyo. Heeft totaal ruim 4 jaar in Japan gewoond met korte periodes tussendoor in Zuid-Korea, Maleisië en Taiwan. Getrouwd sinds 1986 met een Koreaanse vrouw. In de jaren ‘90  heeft hij 6 jaar een bedrijf in Nederland geleid op gebied van mechanisatie op land en tuinbouw en sinds begin 1997 Hotelier van een Hotel/B&B in Kuusamo, Finland.

Ik heb interesse om als vrijwilliger aan de slag te gaan